6 Mayıs 2016 Cuma

TEOG ANNESİ OLMADIM




                 TEOG sınavı geçti. Öğrenciler çalışırken , aileler de üzerlerine düşen fedakarlıkları çocuklarının daha iyi bir sınava hazırlanma süreci geçirebilmeleri için yaptılar.

             Sınavdan bir iki hafta önce çocuğumun sağlıksız beslenmesi ile ilgili ufak bir tartışma geçti aramızda . Tam o sırada sınavı kullanarak '' Ama anne arkadaşlarımın anneleri sınav çok yaklaştığından ne isterlerse yapıyorlar '' dedi . Benim cevabım ise şu oldu . '' Senin sağlığın benim için gireceğin sınavdan daha önemli .''

           Bu karşı tarafta hayatımızın merkezi sınav değil mesajını vermeye yetti ... Kötü niyetle olmasa da masum kullanmaların önünü kapadı. Bu bir sorumluluk eşiği idi . Bazı kişilerin sınav sistemlerini eleştirdiği gibi ağır eleştiriler yapamayacağım . Benim çocuğum bu sınav sayesinde düzenli ve planlı çalışırsa neler yapabileceğini gördü .

           Hayatımızı bütün sene boyunca kısıtlayıp bunaltmadık . Hayattaki dengeler bozulduğunda başka patlamaların en uygunsuz zamanlarda yaşandığı ve çok daha fazla zarar verdiği bir gerçek .

           Sonuç olarak sosyal medya paylaşımlarında sıkça gördüğüm ''TEOG ANNESİ'' sıfatını üzerime hiç yapıştırmadım . Ben bu senede çocuğumun her zamanki annesi oldum . Hata yapan , zaman zaman sesi yükselen ve hep iyiliğini isteyen...TEOG ise hayatta gelişmesine ve ilerlemesine destek olacak bir hedef ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder