31 Mayıs 2016 Salı

HAYVAN DOSTU FİRMALAR



 


             Bugüne kadar bloğumda herhangi bir ürün reklamı yapmadım . Bloğumun vizyonu ve misyonu hep beraber gelişmek , ilerlemek ... Hiç bilmediğimiz hayatlara belki duymaya ihtiyacı olan bir cümle ile fayda sağlamak . Bu anlamda güzel geri bildirimler alıyorum ve benim hayatıma katkı sağlayan herkese de ben buradan teşekkürler ediyorum .

           Dün oğluma oyun hamuru almak için dolaşırken daha önce fark etmediğim bir ürün buldum . Ürün dükkanın kendi adına yaptırdığı oyun hamuru. Eşdeğerlerinden pahalı değil . Ürünü diğerlerinden ayıran şey verdiğiniz ücretin 2 lirasının sahipsiz hayvanların kumbarasına yatırılması. 

           Eve gelip hamuru oğluma vermeden önce ona şöyle dedim :

          - Biliyor musun ? Buna verdiğimiz paranın bir kısmı ile sokaktaki aç hayvanlara mama alıyorlar , veterinere götürüyorlar :)

          - Aa ! Ne güzel :) dedi ve hemen hamurdan hayvanlar yapmaya başladı . Alışverişin daha büyük amaçlara ulaşması ve küçücük bir çocuğun ruh dünyasına en sevdiği oyunla beraber hayvan sevgisi gibi yüce bir değerin ekilmesi ne güzel bir düşünce . Teşekkürler...

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder