28 Eylül 2016 Çarşamba

FETÖ'NÜN İSTEDİĞİNİ VERMEYELİM !



               Siyasi yorumların çokça yapıldığı şu dönemde ben bloğumdan birlik , beraberlik duygusu içinde , ufak olayları büyütmeden karşımızdakinin değerlerine saygı duyarak demokratik , insani ve uygar şekillerde iletişim kurmayı şiddetle tavsiye ediyorum .

       Burası fikirlerimi sizlerle paylaştığım mekanım. Bu mekanı vatanım ve milletimin yararına kullanmayı görev addediyorum.

       Yazı yazılacak çok konu var . Sağlık ve koçluk tecrübelerimle paylaşımlarımız hız kesmez evvelallah . Ancak milletçe öyle hassas zamanlardan geçiyoruz ki ...

       Hepimiz şok olduk . Sarsıldık . Bazılarımızın ailelerinden , bazılarımızın arkadaşlarından gözaltına alınanlar hatta tutuklananlar oldu . Çocuklar korku ve güvensizlik duyguları ile arkadaşlarına dahi fetöcü lakapları takabilir hale geldiler. Güven duygumuz yerle bir oldu . İşte sadece bu sebeple bile fetöyü asla affetmeyeceğiz. Ancak son zamanlarda yaşanan olaylar toplumsal sabır ve sakinliğimizi de kaybettiğimizi gösteriyor. Tekrar rica ediyorum . Hepimiz sakin olalım. Hemen küçücük meselelerde ayrışmayalım.

        Geçen haberlerde iki futbol takımının taraftarlarının birbirlerinin araçlarına saldırmalarına şahit oldum . Ülkemiz içeriden ve dışarıdan zaten düşmanlarla dolu bize ne oluyor daha ! Lütfen şu günlerde kendimize daha çok dikkat edelim . Ciddi sorunlarımız başladıysa profesyonel yardım almaktan çekinmeyelim. Düşmanlarımızı sevindirmeyelim.
Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder