26 Ekim 2015 Pazartesi

KÖY ÇOCUKLARI ETRAFIMI SARIVERİNCE






Ağaç yaşken eğilir projesi kapsamında eğitimlerimiz devam ediyor. Bir süredir yazamadım 

bloğuma . İl dışı NRP ( Neonatal Resüstasyon Programı -yeni doğan canlandırması ) Eğitimi 

erişkinlere verilen bir eğitim . Çok dolu hem zihinsel hem fiziksel yönden . Şimdi bu eğitimden

 gelir gelmez ilköğretim öğrencilerine eğitim verince aralarındaki farkları daha net gördüm .


Erişkin eğitiminde gelen kişilerin genelde anlatılanlar ile ilgili bir fikirleri ve algıları var.

İster istemez sizin tecrübeniz ve hakimiyetiniz çok önemli oluyor . Çocukların eğitiminde ise en

 önemli konu çocukların sizin samimiyetinizi hissetmeleri. Sizin açınızdan ise seviyelerine 

inebilmeniz.


Bugün köy okulunda eğitim verdim . Çok eğlendik ve güldük . Sağlıklı beslenme ile ilgili böylesi

bir eğitimde çocukların güzel duygularla öğrendiklerini taze zihinlerine yerleştirmek benim 

için çok önemliydi . Taklitler ve onları eğitimin içine katarak interaktif  anlatım neşe 

dolmalarına neden oldu. Sonuçta eğitim bittiğinde enerjimiz iki taraflı yükselmişti. Köy 

çocuklarının sıcacık etrafımı sarması sevgilerini en saf halleriyle sunmaları tüm ruhsal ve 

bedensel sıkıntılarıma iyi geldi inanın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder