28 Ekim 2015 Çarşamba

İŞ YERİNDE HUZUR



 İş yerinde yaşanan huzursuzluklar günümüz insanının önemli sorunlarından . Kendilerini 

ortak bir sorumluluk , görev anlayışı ve vizyona ait hissetmeyen kişilerin oluşturduğu iş yerleri 

evlere kadar yansıyan sorun yuvaları.

Ben bu dengenin ve huzurun temininde yönetici ve idarecilere çok görev düştüğünü 

düşünüyorum . Yaşı kaç olursa olsun çalışanlarda güven duygusu yaratan bir idareci eve 

geldiğinde sevinilen bir baba karşılığı buluyor sanki zihinlerimizde...

Günde 9 saat haftada 45  saatimizi geçiriyoruz iş yerimizde. Biz Samsun İlkadım İlçe Sağlık 

Müdürlüğü ekibiyiz. Şu an resimde olmayan 2 ebemiz , 1 sağlık memurumuz , sekreterimiz ve 

 ilçe sağlık müdürümüz var. 

Doğum günü ortadaki şube müdürümüzün ve her iki yanında dairemizin temizlik , güvenlik ve 

her türlü ihtiyacında yanımızda bulduğumuz Aydın Bey ve Murat Bey'ler var . 

Her sabah mis gibi Karadeniz Çayının kokusu karşılar onların demlediği bizi.

Güler yüzlü insanların oluşturduğu ekibimle çalışmayı çok seviyorum. İşimiz çok . Çevre

 Sağlık Teknisyenlerimiz sürekli denetimlerde. İlkadım Samsun'un en büyük merkez ilçesi .

Eczaneler , Diş hekimleri , Optik denetimler , özel muayenehaneler , özel hastaneler , ekstra 

eğitimler , organ bağışı gibi sağlık kampanyaları velhasıl iş çook ve hiç bitmiyor.

Ama bu güler yüzlü insanlarla ortak duamız sağlıkla , huzurla , hep çalışalım , çook çalışalım.

Hepinize huzur dolu çalışma ortamları dilerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder