12 Şubat 2016 Cuma

HAFIZA TESTİ (FIKRALAR 1)

 

               Blog yazarı arkadaşlar halimi daha iyi anlayacaktır. Bazen hayattaki diğer engeller , bazen de her gün orjinal yazılar yazmanın zorluğu bloğunuzu ihmal ettiğiniz sorumluluk duygusu şeklinde yansıyabilir . Bu da rahatsızlık vererek ne yazık ki bazı bloglarda gördüğüm gibi başka yazıları kopyala yapıştıra kadar gidiyor. Ben okuyucunun samimiyetine çok güveniyorum . Gerçekten kendisi için yazılmış , asıl amacı da katma değer katmak olan yazıyı hissettiğine inanıyorum . Çünkü kelimeler ve cümleler de aslında manaların kıyafet giymiş halleri bir şekilde . 

              Ben de orjinal yazılar yazmak için gayret ediyorum . Doğru ve gerçek bilgiyi sağlam yorum ve tecrübe ile harmanlayıp size sunuyorum . Sorumluluk sahibi yanım sebebiyle inanın titiz davranıyorum . Bu da bazı yazıları defalarca incelememe sebep oluyor. Bu sebeple yazı yazamadığımda mini eğlence durakları vermek istedim . Bu aynı oku fırlatmak için geri çekmek gibi zihinsel enerji birikimine yarayacaktır. Size de bunu tavsiye ederim .

              Bir araba her zaman 5. viteste çalışmaz . Nefes almak ve aldırmak iyi gelir :)


              HAFIZA  TESTİ

              Üç yaşlı adam doktorda hafıza testindedirler. Doktor ilk yaşlı adama sorar :

'' Üç kere üç kaç eder ? ''

'' 274 '' Yanıtı duyan doktor üzgün bir şekilde ikinci yaşlı adama döner : 

'' Şimdi sizin sıranız. Üç kere üç kaç eder ? ''

'' Salı .'' Doktor artık iyice ümitsiz şekilde üçüncü yaşlı adama döner

'' Evet , şimdi de sizin sıranız , üç kere üç kaç eder ?

'' Dokuz '' cevabını sevinçle karşılayan doktor , '' Bu harika nasıl buldunuz ? '' der.

           Üçüncü yaşlı adam sakince :

'' Oh , çok kolaydı '' der. '' Sadece 274 'ten salıyı çıkarttım.''


TABİİ Kİ  ALINTIDIR :) MUTLU HAFTA SONLARI

1 yorum:

  1. Yazılariniz anlattiklariniz ne kadar anlamlı ve güzel, sizi yeni keşfettim ve iyiki kesfetmişim diyorum...
    Takibe aldım bloğunuzu...

    YanıtlaSil