15 Eylül 2015 Salı

CİZRE DEVLET HASTANESİ HİZMET VERMEYE BAŞLADI



Cizre Devlet Hastanesi 'nden önemli duyuru :
Değerli Cizre Halkı ;
İlçemiz Cizre Devlet Hastanesinde uzman doktorlarımız ve Diyarbakır İlinden gelen uzman doktorlar tarafından acil ve poliklinik hizmeti verilmektedir.Muayene için başvurarak tedavi olabilirsiniz.Spekülatif haber ve söylentilere itibar edilmemesi önemle duyurulur. Şifa bekleyen tüm hastalarımıza Allah'tan acil şifalar dileriz.  CİZRE DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

Açıkcası sağlık hizmetinin verilmeye başlaması sevindirici.

Ben de sosyal paylaşımlarda şahit olduğum bir konuda kendi fikrimi bloğumda paylaşıyorum :

Görev yapan bütün ekiplere kolaylıklar dilerim . Sağlık hizmeti özellikle acil sağlık çelik gibi irade ve sinir sistemi ister. Sabah bir Kürt bayan kardeşimin kendi çektiği öfke dolu videoyu izledim .Bilerek paylaşmıyorum .Çünkü yaygın anksiyete bozukluğu hastası olduğu muhtemel.
Kendisi bizimle aynı ülkede nefes almaktan utanıyormuş . Ben de 20 yıla yakındır her milletten hasta bakan bu vatanın bir bayan doktoru olarak cevap veriyorum :
SEVGİLİ KARDEŞİM ! SEN ÖNÜMDE DÜŞSEN NEFESSİZ KALSAN BEN SENİ YAŞATMAK İÇİN BU UTANDIĞIN NEFESLE SENİ RESÜSTE EDERİM. ( İLK YARDIM UYGULARIM )
SENİN İNSANLIKTAN VE EŞİTLİKTEN ANLAMADIĞINI İDDİA ETTİĞİN VE BERABER YAŞAMAKTAN UTANDIĞIN İNSANLAR , TÜM İNSANLARI MİLLET AYIRMADAN HAYATTA SAĞLIKLI TUTMAK İÇİN YEMİN ETMİŞLERDİR.
ARKADAŞLARIMDAN RİCAM BÖYLE HASTA RUHLU İNSANLARIN PAYLAŞIMLARINA DİKKAT EDELİM. BİZ DE SEVİYELERİNE İNİP GENELLEME YAPMAYALIM. ASİL KARDEŞLERİNE ONUN SEVİYESİZLİĞİNİ MAL ETMEYELİM!  Dr.Ayşen Çankaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder