21 Temmuz 2015 Salı

ARKADAŞLARIMIN PAYLAŞTIKLARI -2


SEV BENİ
Sev beni.
Çok sev.
Olduğum gibi sev.
Eleştirmeden.
Değiştirmeye çalışmadan.
Artımla, eksimle;
Gözüne batan tarafımı, en çok sevdiğin yerimmiş gibi sev.
Öylesine çok sev ki,
Dolayım, doyayım ve daha çok isteyeyim,
Taşayım o sevgiyle.
O kadar ki,
Her baktığıma,
Her yaptığıma,
Her kızdığıma,
Benden önce sevgi dokunsun.
Beni dikkatle izle. Neye ihtiyacım var?
Beni içtenlikle dinle. Söylediklerimin ötesinde ne var?
Beni merak et. Sahiden ne arıyorum burada?
Eşsizliğimi her an anımsamam için senin gibi bir aynaya ihtiyacım var benim.
Yakın dur bana.
Sımsıkı sarıl.
Koşullar koymadan sev.
Çok sev.
Bunlara çok ihtiyacım var.
Aynı senin ihtiyacın olduğu gibi...
Aynı bugün en çok kızdığın kişinin ihtiyacı olduğu gibi.
Tuhaf değil mi, her birimizin ihtiyacı, aslında o kadar aynı ki.
***
Sevgiye doymuş olan hiç kimse,
kendisine ya da bir başkasına zarar vermiyor.
Zarar, yalnızca sevginin eksik olduğu yerde oyuna girebiliyor.
Ve bir sürü insana yazık ediyor.
Her neredeysek,
Üzerimize düşen ile ilgili yapabileceğimiz en iyi şey, ulaşabildiğimiz herkesi daha çok ve içtenlikle sevmek...
Çünkü hepimizin, en çok buna ihtiyacı var.
ASLI  AYDEMİR ( PCC  Profesyonel İlişki Koçu  kişisel internet sitesinden alınmıştır ) solaunitas.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder