2 Temmuz 2015 Perşembe

ŞİDDET VE ÇOCUK



                   ÇOCUKLAR ŞİDDET GÖRMESİN
   


              Hayatta en değer verdiğim varlıklardan biri de çocuklardır.Severken zarar vermekten çekinirim. Gül yanaklarını öperken morartmaktan. Sadece kendi çocuklarımı değil bütün çocukları severim.Onlar melektirler ve bulundukları her yere merhamet duygusu , ruhsal mutluluk ve bereket getirirler.İşin ilginci öpmeye kıyamadığım çocukların bebekliklerinden erişkinliklerine kadar uygulanacak acil müdahelelerin eğitmeniyim.Koçluk yolculuğumda yine büyüyene ve gelişene olan şefkatim üst uzmanlık olarak öğrenci koçluğu seçmemi sağladı.Bir sürü çocuğu genci dinledim , tedavi ettim ,ölmek üzere olan bir sürü çocuk gördüm , resüste ettim.Fakat son günlerde dünyada çocuklara yapılan zulumlerle ilgili öyle dayanılmaz paylaşımlar izledim ki , kalbimi bırakın soğukkanlı hekim kimliğim dahi kaldıramadı. Bu mesajı yazma nedenim şu :Dünya hayatı kısadır ve zulumlerin her biri tek tek yapandan sorulacaktır.Kendi adıma bütün imza kampanyalarına katıldım. Dünyadaki zulumlerin , işkencelerin hepsini lanetliyorum ve yapanları El-ADİL isminin gerçek sahibine havale ediyorum.Şahit olun lütfen .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder