14 Temmuz 2015 Salı

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM



                    Bu doğum günümden bir anı kalsın istedim. Yaş 41 . Hayatını mesleki ve ailevi açıdan yoluna koyduğun yıllar...Biraz daha rahat etmek istiyor beden , biraz daha dinlenmek...Ama ruh öyle mi? O kadar çok yapmak istediği şey sıralıyor ki şaşırırsın. Bu yaşımda da ömür ve sağlık oldukça faydası dokunacak paylaşımlarıma devam edeceğim. Allah (C:C) şahit olsun ki bunlardan en büyük beklentim O'nun tanımadığım kullarına bir şeyler ikram edebilmektir. Bu sebeple kendim için Allah'ımdan güç kuvvet , akıl sağlığı,duru ve hikmetli düşünce ile sağlıklı kalb,gönül ve vicdan isterken ;

                   Dua ediyorum bu doğum günümde...

                   Beni unutmayan dostlarıma ve arkadaşlarıma

                   Mesajları ile şaşırtan unuttuklarıma..

                   Eşime çocuklarıma

                   Anneme babama kardeşime ve ailesine

                   Kayınvalideme kayınpederime kardeşim Özgür ve Seren'e

                   Prensesler Öykü - Nehir , Neva - Duru'ya

                   Canım komşularıma , iş arkadaşlarıma

                   Ülkeme , milletime tüm din kardeşlerime
                 
                   Dini , dili rengi ne olursa olsun iyilere

                   Peygamberime (S.A.V) ve tüm peygamberlere

                   Hz.Cebrail'e ve tüm meleklere

                   Hz Ebubekir'e ve tüm halifelere

                   Zeyd bin Sabit ( r.a) ve tüm sahabelere

                  Hz.Hatice (r.a) ve tüm annelere

                  Sevgili Hz Meryem'e

                  Hz. Şems 'e ve tüm kamil mürşidlere

                  Hz.Mevlana gibi seven tüm gönüllere

                  3'lere 7'lere 40'lara

                 Asıl kahramanlar olan gayb erenlerine

                 Dua ediyorum hiç tanımasamda şu pencereden beni takip edenlere

                '' İNSAN'' vasfına yakışır vicdan sahibi herkese....

               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder